FAQ

KASSENS INDHOLD

Hvad er der i kassen?
Hver Osteposten kasse indeholder 4 oste og vejer ca. 800g i alt. Der er også vedlagt et informationshæfte med en beskrivelse af produkterne og producenterne bag dem.

Hvordan bliver ostene udvalgt?
Ostene er hovedsageligt fra små producenter, og bliver udvalgt på baggrund af smag, produktionsmåde og årstid.

Kan jeg selv vælge hvilke oste, jeg vil modtage?
Nej, kassens indhold bliver bestemt adskillige uger i forvejen for at sikre, at vi kan modtage produkterne fra små producenter i tide.

Hvordan bliver ostene pakket?
Hver ost er pakket ind i specialfremstillet papir, der sørger for at holde produktet friskt. Ostene pakkes derefter i en isoterm boks sammen med et gele-køleelement.

Hvor lang holdbarhedstid har ostene?
Ostenes holdbarhedstid varierer fra ost til ost; fra 7-10 dage for en blød ost og op til 3 måneder for en fast ost. Holdbarhedsdatoen fremgår på de enkelte oste.

LEVERING

Hvordan bliver min ordre leveret?
Din Osteposten kasse bliver leveret af den veletablerede kurér virksomhed, Xpressen. Xpressen leverer til din foretrukne adresse, hvadend dette er hjemme hos dig selv eller din arbejdsplads.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Ja, det kan du. Skal du fx i sommerhus i den uge, leveringen er planlagt, kan du ændre adressen på din konto på Osteposten.dk. Dette skal gøres senest 5 dage før leveringsdatoen, da kassen ellers vil blive leveret på din standardadresse. Du skal efterfølgende huske at ændre din adresse tilbage til din standard leveringsadresse igen.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme når min kasse bliver leveret?
Isoterm kassen og gel-køleelementet sørger for, at dine oste kan holde sig indtil aften, betinget af, at den kan blive stillet et sted, der ikke er i direkte sol.

Hvad koster levering?
Levering koster 49 kr uanset hvilken type abonnement, du har.

Hvad gør jeg hvis min kasse er beskadiget ved levering?
Send et billede af kassen til os på info@osteposten.dk, og vi kontakter dig hurtigst muligt

MIT ABONNEMENT

Hvad inkluderer mit abonnement?
Med dit abonnement modtager du hver måned en kasse, der indeholder 4 oste samt beskrivelser af disse og af producenterne bag.

Hvornår modtager jeg min Osteboksen kasse?
Din kasse bliver leveret på anden onsdag i måneden. Leveringsdagen er den samme uanset om du har bestilt til 1, 3 eller 6 måneder. Du vil hver måned modtage en mail, med en påmindelse om leveringsdatoen.

Kan jeg selv bestemme, hvornår jeg vil have min kasse leveret?
Nej. Levering sker altid anden onsdag i måneden

Kan jeg afmelde mit abonnement?
Dit abonnement udløber automatisk efter den valgte periode. Ønsker du at afmelde før perioden udløber, kan dette gøres på info@osteposten.dk Dette skal gøres før den 1. i måneden. Abonnementet kan ikke afbestilles i den første måned.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?
Ja. Skal du for eksempel på ferie eller forretningsrejse, kan du abonnement sættes på pause via din konto på osteposten.dk. Dette skal gøres senest den 1. i måneden for at undgå, at din Osteposten kasse bliver sendt og at du bliver opkrævet for den.

Kan jeg fortryde min ordre når den er modtaget?
Nej. Der er ikke fortrydelsesret idet det drejer sig om levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres fysisk til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads.

BETALING

Hvordan betaler jeg?
Du kan betale med Visa, Mastercard, Amex eller Paypal. Alle betalinger er sikret takket være vores Stripe system

Hvornår bliver betalingen trukket?
Dette afhænger af dit abonnement: - Har du bestilt til 1 måned, trækker vi betalingen, når din Osteposten kasse afsendes. - Har du bestilt til 3 eller 6 måneder, bliver du trukket for din første Osteposten kasse ved bestilling. Derefter bliver du trukket, når din kasse afsendes.

MIN KONTO

Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg?
Skriv til os på info@osteposten.dk, så hjælper vi dig.

Footer With Address And Phones